marker wheell center of wheel

Випробуй удачу!

Ви маєте шанс виграти знижку

Секретний код зі знижкою та деталі ми відправимо на ваш Email, який ви використали при реєстрації.

start button
-
×
phone(067) 374 05 57 Пн-Пт 09:00 - 18:00

Що надіти на співбесіду (для чоловіків)

Ви домовилися про співбесіду, на яку дійсно з нетерпінням чекаєте, але абсолютно не знаєте, що надіти. Як бути в такому випадку?

Це ситуація, в якій в певний момент життя опинилися майже всі: Ви знаєте, що потрібно одягнутися, щоб справити враження, але після обшуку гардеробу, приходите з порожніми руками. Це може бути досить важко знати, що надіти. Немає двох однакових співбесід на роботу, тому потрібно оцінювати їх в кожному конкретному випадку. Крім того, тип роботи, на яку претендуєте, відіграватиме величезну роль у тому, що носите. Щоб зробити речі ще більш заплутаними, є багато неясностей, коли мова заходить про діловий одяг.

Такі терміни, як «businesscasual» та «smartcasual», часто слабо визначені, і вони можуть бути суб'єктивними від компанії до компанії, тому отримання будь-якого уявлення про те, що ж, у дідька, носити, може бути розчаровуючим.

Так куди ж все це може привести?

Якщо немає плану, Ви, ймовірно, запанікуєте і одягнете що-небудь в останню хвилину. Але якщо Ви витратите деякий час, щоб врахувати всі фактори і спланувати свій наряд відповідно, можете успішно одягнутися добре і уникнути всіх тривог. (Ну, здебільшого.) Маючи це на увазі, давайте поговоримо про стратегію.

Познайомтеся з компанією. Перший крок простий: дослідіть компанію. Це, мабуть, те, що Ви вже робите, і якщо ні, то повинні б. Щоб знати, що надіти на співбесіду, потрібно отримати уявлення про те, в якій компанії Ви проводите співбесіду.

Є кілька різних речей, які потрібно зробити, досліджуючи компанію, щоб зібрати свій наряд для інтерв'ю:

По-перше, подивіться, чи можете знайти будь-які фотографії співробітників на роботі. Google photos і LinkedIn – хороші джерела для цього. Якщо зможете знайти їх, то будете мати гарне уявлення про те, що таке дрес-код компанії; якщо ж нічого не вийде, то доведеться використовувати деякі дедукційні методи, щоб з'ясувати, що краще надіти.

Почніть з того, що подумайте про цю галузь. Взагалі кажучи, різні галузі промисловості, зазвичай, дотримуються різних дрес-кодів: наприклад, якщо претендуєте на посаду в сфері фінансів, ймовірно, захочете надіти піджак на співбесіду. Звичайно, є винятки з правил, але це, принаймні, дасть відправну точку.

Далі розглянемо саму компанію. Це модний стартап з більярдним столом або усталений бізнес, який існує вже 40 років? Для нових компаній набагато поширенішим є більш розслаблений дрес-код, тому вік бізнесу теж має значення.

Ви також повинні отримати уявлення про те, що таке корпоративна культура. Їх веб-сайт (якщо він у них є) повинен дати тут багато інформації. Чи є написання смішним і уїдливим або відшліфованим і професійним? Чи є дизайн барвистим і яскравим або більш стриманим? Все це допоможе визначитися, що надіти на співбесіду.

Дарим 250₴ на первую покупку!
Получите скидку и экономьте при каждом приобретении!
×